Zoeken
  • Samira Mansouri

Digitalks: “Cookieless Era”

Odiv organiseert gelukkig weer haar Digitalks. Experts spreken over online marketing met dit keer als onderwerp: 'Cookieless Era".


Wat houden de Digitalks in?

  • Focus Iedere Digitalks wordt één thema uitgediept en wordt dit vanuit verschillende kanten belicht

  • Inspiratie Sprekers uit verschillende industries met diverse expertises bieden je inspiratie

  • Toegepast We hebben geen zin om je achter te laten met slechts inspiratie, het moet toegepast kunnen worden op je eigen werk


Het thema van 2022

De Cookieless Era

Juist nu is het van belang om het huidige thema uit te lichten. De onvermijdelijke “Cookieless Era” dwingt de markt na te denken over meerwaarde en kennis van de doelgroep. Personalisatie stond eerder gelijk aan targeting en direct resultaat. Nu dwingt deze ontwikkeling de strategie aan te passen. Marketeers vragen zich af hoe ze hierop moeten reageren. Hoe doen we dit? Wat zijn de alternatieven?


Wil je er ook bij zijn?

https://digitalks.nl


Ik ben er ook bij, zie je dan!







13 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven